četvrtak, 7. veljače 2013.

Organizacija bloga

Moj prethodni post bio je posvecen organizaciji mojih osobnih troskova. No, jednom kad sam pocela s time odlucila sam se napravili jos nekoliko predlozaka za ostale osnovne kod kojih sam zeljela bit organizirana. Nadam se samo da se necu pretvorit u amerikanke. Sala mala :)

Vec i vrapci na grani znaju i vide da ne pisem blog dovoljno redovito i cesto. Moj problem je kao prvo nedostatak ideja. Ok, to je laz. Ideja uvijek imam, uvijek nesto vidim, ceka me brdo stvari koje sam nekada vidjela i rekla da cu napravit. A kada i nesto vidim, nadjem, kada me nesto inspirira, brze bolje grabim papiric, olovku, zapisem ideju, skiciram ako je potrebno. I onda se taj papiric par dana vuce po radnom stolu, pa cu ga kao spremit. To rezultira time da ga samo premjestim na drugo mjesto, sto eventualno dovodi do toga da imam milijun papirica i ideja svuda, a i pogubljenih, sigurna sam.

Ali ne vise!

Sad sam sama sebi zazvucala kao reklama :D

Uglavnom, da ne kratim, osmislila sam sablonu koja je savrsena za moje potrebe i u koju cu zapisivat, skicirat itd.

Prvo sam par dana provela guglajuci, trazeci po raznim stranicama, Pinterestu, downloadajuci brdo besplatnih blog planera. No to nije bilo to! Dosta njih je imalo sitnice koje su mi se svidjele, ali to su bili samo dijelovi, ni jedan mi se nije svidio u potpunosti. Na kraju krajeva, nismo svi isti, normalno da nam se odgovaraju iste stvari.

Tako da bi se moglo reci da sam do mog savrsenog predloska dosla gledajuci, istrazujuci tudje planere i kombinirajuci ih sa svojim potrebama.

Dakle, ovo je moj planer:



Primjetit cete da slova na sabloni nisu nasa, tj nemaju kvacice i sl. Odlucila sam koristit moj omiljeni font koji izgleda kao da je rucno pisan (Wickenden Cafe NDP) no on nema nasa slova. Meni osobno ne smeta.

Ovaj planer je idealan jer sadrzi sve sto mi treba - prva linija gore sluzi za naziv ideje ili posta, nadalje datum je ocito sto znaci. U biljeskama i podsjetnicima planiram ukratko opisat sto sam zamislila, gdje sam to/nesto slicno vidjela, sto ne zelim zaboravit kad bduem pisala post itd. U kvadratu skica cu naravno skicirat ako je potrebno. Giveaway ideja je za mene jedna posve nova rubrika, nisam jos ni jednom napravila giveaway, ali zelim u buducnosti, tako da planiram u taj kvadratic biljezit sto planiram poklonit, koji su uvijeti i sl. Rubrika tagovi je ocita, mislim da svi znamo sto su tagovi. I jos jedna rubrika - sa kockicama u koje stavljate kvacice kad nesto ispunite. Moji postovi se u velikom dijelu sastoje od fotografija, tako da je tu opcija slikano, editirano jer slike nakon sto ih slikam editiram i uredjujem, sastavljeno je tu zbog teksta koji nekad znam unaprijed sastavljat i napokon objavljeno.

Takodjer, dosta je vazno promovirati svoj blog (ja to bas i ne radim, zbog toga imam relativno malo pregleda), tj postove na drustvenim mrezama tako da se tu nalaze i kucice da obiljezim i vodim evidenciju gdje sam promovirala aktualni post - facebook, twitter, pinterest, i jos 3 prazne kucice da ih dopunim po svom izboru.

To je ukratko to. Za moje potrebe savrseno.

Ovaj predlozak je slobodan za koristenje u privatne svrhe i mozete da skinuti da sljedecih linkova:

Besplatni predlozak na Google Docs
Besplatni predlozak na Scribd-u 

3 komentara:

  1. Odličan post! :) I same sve ideje stavljamo na papir, ne samo vezano uz blog, već i onako, svakodnevno! Ako nešto nije zapisano na papir, kao da se nije ni desilo! ;)
    Maje
    majezmaje.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. odlično! baš tražim ideje za organizaciju bloga, jer evo lagano počinjem s blogom, a volim da mi je sve organizirano...tako da sam i naletila na tvoj blog!
    i istina, treba oglašavati blog, ali kako kad se sada nalazimo u moru blogova...eto to me malo muči, ali valjda će mi se s vremenom rješenje nametnuti samo...=) =) =) pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. C-10 titanium lug nuts & tools - Titanium Arts
    C-10 - babyliss pro nano titanium straightener Titanium-Arts.com. Manufacturer: C-10. Type: Long Handle/Heavy (Spring/Summer): Heavy or (Spring): High (Spring): Spring (Summer): titanium post earrings Open Comb. Size: 8 x 8 x 8 inches. titanium septum ring Rating: 4.4 · titanium gr 2 ‎3 reviews · ‎$24.95 · ‎In titanium shift knob stock

    OdgovoriIzbriši