ponedjeljak, 14. studenoga 2011.

Ukras za bor - vol. 1

Praveci ovaj ukras sjetila sam se moje prijateljice koja je prosle godine zeljela bor ukrasit bijelim kuglicama ali nije ih nigdje mogla pronaci. Ovo nije kuglica ali nitko ne kaze da ukras za bor mora bit iskljucivo kuglica, zar ne? :)

Vjerujem da se sjecate kada sam vam pokazala kako napraviti cvijet od tkanine. Uz jos jedno dugme i malo silka mozete napraviti ukras za bor.

Dakle, za ovaj ukras potrebno vam je malo tkanine (ja sam koristila bijeli saten), konac, 2 dugmeta i 2 komadica tkanine. Postupak necu ponavljat, samo cu objasnit sto sam promjenila. Dakle, dok sam nizala "latice" cvijeta ubacila sam i komad silka na kojem ce ukas visjeti.


Ovisno koju boju dodatno zelite za svoj ukras - u toj boji napravite i 2 dugmeta - moji su crveni.



Samo jos zalijepite dugmeta vrucim ljepilom i gotovi ste :)



3 komentara:

  1. Pa odlična ideja i potpuno se slažem s tobom, tko kaže da moraju biti baš isključivo kuglice? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. fora ideja, ali nekako mi je cvijeće više vezano za proljeće i uskrs, nego za božić... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Upravo sam otkrila tvoj blog i zbilja mi se sviđa, imaš odličnih tutoriala! :)

    OdgovoriIzbriši