utorak, 16. kolovoza 2011.

Blizi se Valentinovo...

Prvo da se i ovim putem zahvalim Bigeru što mi je napravio predivan dizajn za blog

Nadam se da se i vama sviđa kao i meni

Odlučila sam se u idućih nekoliko postova posvetiti nadolazećem Valentinovu i tako vam dat koju ideju kako da razveselite vaše bolje polovice

Prva stvar je vrlo jednostavna, radi se maloj kutijici sa slatkišima.

Presavinemo papir i tako nacrtamo srce te ga izrežemo. Osobno, mislim da srce najbolje izgleda kada ga napravim na ovaj način. Ako ništa, bar su mu strane iste
Ja sam ga precrtala na manji komad spužve i isti oblik izrezala.



Ja sam ga zalijepila na poklopac jer to je jedini način da mi otisak ispadne pravilno.



Izrezala sam komad čisto bijelog hamera dimenzija 21x21 cm i na njega otisnula srceta.



Nakon toga sam hamer presavinula na trećine, tj. 7 centimetara od ruba sa svake strane.
Sljedeći korak je savijanje kutova - baš kao na slici.



Sada hamer savinemo u kutovima, te probušimo običnom bušilicom za papir po sredini. Zavežemo crvenom trakom.

U prozirni celofan stavimo neke slatkiše, bombone, čokolade ili nešto treće, zavežemo mašnu trakom te postavimo u kutiju.



Nadam se da vam se ovaj način postanja više sviđa, odlučila sam se za ovo jer mi se čini mnogo preglednije nego 20 slika

Nema komentara:

Objavi komentar