ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Mini knjige

Sjetila sam se ovih dana onih malih knjižica koje su nekad prije svi imali kao privjeske na ključevima
Sjećate li ih se?

Pokazat ću vam kako ih jednostavno možete napraviti sami uz malo volje i strpljenja

Potrebna su nam 2 A4 obična papira (primjerice za fotokopiranje). Na njima izmjerimo i iscrtamo mrežu kvadrata dimenzija 4x7cm.



Kada ih izrežemo dobit ćemo 42 kvadratića.



Uzimamo po 5 listića i savijamo ih po pola. Primjetit ćete da su nam ostala 2 listića - to nam je višak





Sada uzmemo jedne presavijene papiriće i iglom po sredini probušimo 4 rupe. Pazite kako držite papire da se ne bi bocnuli po prstima



Ostale bušimo tako da druge presavijene papire namjestimo iza probušenih i samo po rupama bušimo nove rupe.



Kada smo ih sve probušili uzimamo konac, najbolje bijeli (ne ističe se na papiru) ali ja sam se odlučila na crni da bi se bolje vidjelo na slikama. Sada uvezujemo papire. Jednostavno provlačimo konac kroz rupice.





Jedan je uvezan. Sada dodajemo drugi, pričvrstimo ga uz ovaj prvi uvezani nekakvom kopčicom i iglom nastavljamo prolaziti kroz njegove rupe.





Tako smo ih privezali zajedno. Nastavljamo se dok ne uvežemo sve presavijene i probušene papire.

Kada sam ih uvezala, ja sam dodatno popetljala konac sa stražnje strane, iako to stvarno nije potrebno baš tako.



Nije bitno popetljavali konac jer nakon što smo sve spojili i uvezali sve osiguravamo tako stražnju stranju polijepimo nekim čvrstim lijepilom ili čak vrućim lijepilom. Ja sam se odlučila za vruće jer sam s njim 100% sigurna da se knjigica neće raspast. Iako bilo koje malo lijepilo koje malo bolje "veže" je sasvim uredu.

Ja nemam sliku kako sam polijepila ovaj primjerak sa crnim koncem jer sam ga odmah stavila u korice (koje ćemo sad napravit) dok mi se lijepilo nije ohladilo. Zato prilažem sliku jedne druge knjižice zaljepljene sa stražnje strane.



Sad omot. S obzirom da sam se koristila crnim koncem i bijelim papirom odlučila sam da će mi omot biti crne boje. Crnog papira nemam pa sam jednostavno bijeli obojala crnim markerom.

Potreban nam je taj komad ukrasnog papira ili papira u boji koji će nam biti omot, te 2 komada kartona dimenzija 3,5x4 cm i jedan 1,5x4 cm.



Postavimo ih kao na slici. Bitno je da su malo razmaknuti jer će se baš na tim razmacima knjiga savijati.



Odrežemo vrhove crnog papira da bi nam ga lakše bilo savinuti i polijepiti.



I napokon, savinemo i polijepimo.



To su korice naše knjige. Sada nam trebaju 2 komada papira u boji po želji (opet, ja koristim crni papir) dimenzija 4x7cm. Presavinemo ih na pola. Ta 2 papira će nam spajati knjigu i korice.



Napokon, zalijepimo črvstim lijepilom knjigu za korice. Ova 2 komada papira sa prethodne slike pričvrstimo za korice i prvi list knjige.







I to je to. Knjižica je gotova. Eventualno možete još povezati je nekom trakicom ako se otvara sama od sebe



Jedna blogerica me pitala čemu služe peglane vrećice iz jednog posta. Evo primjera. Ova plava knjižica ima omot od vrećica.







Nema komentara:

Objavi komentar