utorak, 16. kolovoza 2011.

Decoupage kutija za cd-e

Pokazat ću vam kako sam od obične kutije za cipele napravila kutiju za cd-e sa uzorkom bambusa.

Dakle, potrebna nam je jedna kutija kojoj je uža strana cca 12,5 cm, zelena akrilna boja, spužvica, kvačica (za rublje), kist, salveta i naravno decoupage lak.




Prva stvar koju treba napraviti je obojati kutiju u boju koja će biti odgovarajuća podloga, jer u suprotnom bi žuta boja kutije probijala ispod salvete. Ovaj trik sam naučila na jednoj kreativnoj radionici, stvar je dakle u tome da se boja ne nanosi kistom, već spužvicom (na kvačici kao na slici) tapkanjem. Tako ne ostaju ružni razmazani tragovi. Ostavimo boju da se osuši.



I konačno, decoupage, tj salvetna tehnika. Od salvete odvojimo gornji dio - salvete većinom imaju 3 dijela - gornji sa motivom i 2 bijela. Nama je potreban samo gornji sa motivom. Odvojimo ga i postavimo na stranicu te počnemo lijepit. Za one koji ne znaju, decoupage lak je tekući i nanosi se tako da ga razmazujemo (raznosimo :/) kistom laganim pokretima od sredine salvete prema van.



I to je manje više to
Ja sam odabrala uzorak bambusa jer mi se sviđa uzorak i zelena boja, a na vama je koji ćete uzorak odabrati.

Nema komentara:

Objavi komentar