utorak, 16. kolovoza 2011.

Mini notebook

Sa velikim zakašnjenjem vam svima želim čestitat Sretan Božić (kao i svima koji ga slave danas) i uspješnu Novu godinu, želim vam da vam se sve želje ostvare

Dakle, ja sam se malo zabavljala na staru godinu i napravila sam jedan mali notebook, iliti, jednostavnije prevedeno, malu bilježnicu. S obzirom da je vrlo jednostavno odlučila sam pokazati kako se radi

Ovo je onaj -----koji sam ja napravila. Njegov omot je od tkanine (i na slikama se vidi da nisam baš najbolje umotala ) a primjer koji ću pokazati bit će od papira.





Potrebno nam je:
32 komada papira dimenzija 20x13,5 cm (od običnog fotokopirnog papira možemo dobit 2 komada)
karton dimenzija 20x14 cm (ja koristim jednu stranu bilježnice A5 formata (tvrdi uvez) - ona je točno tih dimenzija)
neki papir za omot (ja koristim batik papir)
škare
lijepilo
klamerica
kvačice za papir (veće)
ravnalo



30 papira odvojimo (tj. 2 odvojimo i stavimo u stranu )



Uzimamo po 5 papira i presavijamo ih po pola.



Sada ih uzimamo, presavinemo jednu stranu po pola i klamericom zaklamamo po presavijenoj sredini (kao na slici) na dva mjesta.



Naravno papir će se presavinuti i izgledati ružno, no vratit će se u normalu kad bude u koricama.



Kada ih sve zaklamamo spojimo ih kvačicama.



Sada nam je potrebno lijepilo. Ja koristim jedan stari kist s kojim ga razmazujem. Potrebne su nam i 3 trake (ostaci od rezanja papira).



Ovaj dio nisam uspjela slikat jer se lijepilo brzo suši. U biti se nanese lijepilo na stražnju (zaklamanu) stranu i razmaže kistom (da sve drži na mjestu). I dok se ne osuši postave se trake (poslije ćete shvatit zašto).





Sada dok se to suši prerežemo karton po pola.





Polovice postavimo na papir i sredinu među njih da vidimo koliko će nam prostora biti potrebno. Kod mene je to cca 1,5 cm.



Na mjesto sredine postavimo neki komad hamer papira koji odgovara dimenziji (14x1,5 cm).



Nanesemo lijepilo i polijepimo. Ja sam koristila dvostranu lijepljivu traku s obzirom da je riječ o papiru a ne tkanini. Predlažem korištenje ravnala pri ljepljenju



Sad umotavanje korica. Ja prvo polijepim vrhove. "Tajna" je u tome da ih ne zategnemo maksimalno, tj da ostavimo 2-3 milimetra pri vrhu korica. U suprotnom, kod ljepljenja ostatka vrhovi neće biti uredni.





Korice mogu ostati takve, no ja sam ih ipak odlučila ukrasit.









I napokon, umetanje. Opet na stražnju stranu nanesemo lijepilo, postavimo na sredinu i zatvorimo korice. Tako namještamo sredinu da pristaje unutar korica.



I evo zašto su nam trebale papirnate trake. Da smo samo ovako polijepili sredinu za korice odlijepljivale bi se (kao na slici). Zato na trake postavimo lijepilo i opet zatvorimo korice. Isto ponovimo i sa drugom stranom.



Ona 2 komada papira (koje smo ostavili sa strane još na početku) presavijamo po pola, nanesemo lijepilo (tj, ja opet dvostranu traku) uz rubove i zalijepimo na zadnji papir.



I onda na korice. Naravno, ponovimo sa druge strane.



I to je to.

Nema komentara:

Objavi komentar