ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

The book of ideas

Razmišljala sam ovih dana što bih mogla novo napraviti i pokazat vam. Onda sam pomislila da bi baš dobro bilo kad bih imala jednu bilježnicu, rokovnik ili nešto slično u što bi zapisivala svoje ideje i onda po potrebi samo pogledala i odabrala nešto.
Onda sam se sjetila jednog teksta iz Unikata i odlučila se...

Potrebno:
A4 fotokopirni papir - 28 kom
A4 papir u boji - 2 kom

Alat:
škare
selotejp
ljepilo

Cijena:
A4 fotokopirni papir 28 kom x 0,10 kn = 2,80 kn
A4 papir u boji 2 kom x 0,35 kn = 0,70 kn
UKUPNO: 3,50 kn

Postupak:

1. Odvojimo 8 komada A4 fotokopirnog papira i sve ih presavinemo po pola.
4 presavijena komada složimo i zalijepimo selotejpom. To je jedna stranica naše knjige. Isto ponovim s ostakom.





2. Korice naše knjige umotamo u papir u boji. Ja sam odabrala boju marelice.







Ja sam korice dodatno učvrstila sa 2 komada ukrasne trake, no nije obavezno



3. Sada nam treba ostatak papira. Nisam znala kako da vam nabolje objasnim što trebate napravit pa sam vam nacrtala
Nepotrebni ostatak možete bacit ili kao ja iskoristit za novu, dimenzijama manju knjigu. Papir savijamo po crtkanoj liniji.
To napravite sa svih 20 komada (ili koliko god mislite da će vam bit dovoljno).



Prilažem nekoliko skeniranih slika iz unikata da vam bude lakše shvatiti.







4. Sada sve samo pričvrstimo u korice knjige.



5. Osnovu imamo, sada ukrašavamo korice. Ja sam od ostatka starog kartona izrezala oblik - srce, izbušila rupice uz rub i napravila uzorak narančastim koncem.



Za one koji ne shvaćaju uzorak, evo slika.



Isto tako sam izrezala krug, probušula rupice i napravila nešto malo drugačije.



Sve to pričvrstimo na početnu stranu. Ja sam još običnim markerom napisala The book of ideas.



6. Zbog tematike za koju će mi knjiga služit odlučila sam se napraviti male oznake koje će mi pomoć da se bolje snađem i organiziram. Izrezala sam 6 manjih kartonskih komada, presavinula ih i označila.





Sada ih samo pričvrstimo na listove knjige.



I gotovo Evo još jedan primjerak koji sam napravila od ostataka

Nema komentara:

Objavi komentar