ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

CD omot

Danas sam vam odlučila pokazati kako napraviti vrlo jednostavan omot za CD. Ja sam odabrala vedre i vesele boje koje su me podsjetile na proljeće i nadolazeći Uskrs.

Potrebno:
A4 hamer papir u boji - 2 komada u različitim bojama

Alat:
škarice
cik cak škare (nisu neophodne)
ljepilo

Cijena:
A4 hamer papir u boji - 2 kom x 2,40 kn = 4,80 kn

Postupak:

Odredimo koje boje želimo da nam bude omot. Izrežemo komad dimenzija 14 x 25,5 cm i presavinemo ga po pola.





Uz duže strane povučemo linije udaljene 0,7 cm.



Sa desne (ili lijeve, svejedno je ) polovice odrežemo označene strane.



Ostatak označenih strana savijamo. Amerikanci za takve stvari koriste jedan "štapić" zvan bone folder.



E, mi nemamo bone folder pa ćemo si olakšat na drugi način. Ja sam uzela ravnalo, poravnala ga s linijom i tehničkom olovkom (koja nije imala mine) prošla par puta. Gotovo isti učinak kao i sa bone folderom.
Sada nanosimo ljepilo na tu savijenu stranu. Preporučujem da radije koristite dvostranu traku nego obično lijepilo za papir jer će se odmah zalijepit i neće klizit po papiru.





Osnovu imamo. Da bi lakše mogli izvaditi CD iz omota izrezat ćemo mali polukrug. Ja sam uzela čep sa boce mlijeka, centrirala, ocrtala olovkom i izrezala. Za rezanje najozbiljnije  preporučujem male škarice za nokte - zaobljene su i super su za ovakvo zakrivljeno rezanje.







Sada nam trebaju dva kartonska komada različite boje. Boja moje gornje trake odgovara boji omota. Donja je malo tamnija nijansa.



Spojimo ih. Svijetliju traku polijepimo na tamniju.



Sad ih namjestimo na sredinu, savinemo i polijepimo na zadnjoj strani.





Da to ne bi ostalo samo tako napravila sam i izrezala još 3 kruga (opet u različitim bojama - prvi je isto boje kao i zadnji , vidjet će se na jednoj od slika). Najveći sam izrezala cik cak škarama. Spojimo ih zajedno i pričvrstimo na omot. I to je to







I evo još jedan primjerak koji sam napravila od žutog i crvenog kartona.



Izvor: youtube

Nema komentara:

Objavi komentar