ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Mini kutija iznenadjenja

Razmišljam o nadolazećem Uskrsu i na koji način nekog iznenaditi nekom sitnicom...
Pala mi je na pamet ideja o maloj kutijici s iznenađenjem unutra
Vrlo je jednostavna, a slatka

Potrebno:
A4 hamer papir u boji po osobnom odabiru (ja preporučujem pastelnu)
ostaci nekoj papira u tađer nekoj pastelnoj boji

Alat:
škarice
lijepilo

Postupak:

Na hamer papiru iscrtamo shemu i izrežemo je.



Označene krajeve dobro presavinemo, obrišemo tragove olovke te polijepimo lijepilo na rubove kojima ćemo spojit kutijicu.



Kutiju spojimo.



Sada izrezujemo krugove. 5 ljubičastih promjera cca 4 cm, 5 iste boje kao i kutija, promjera cca 3 cm i 5 ljubičastih promjera cca 2-2,5 cm.
Moja prva ideja je bila da umjesto najmanjih krugova budu "cvijetići" ali sam se predomislila.
Krugove slijepimo.





Sada ih čvrsto polijepimo na 4 stražnje strane kutije i jednog na poklopac.



Kutiju napunimo čokoladicama, bombonima ili sl.



Ja sam odlučila zavezat mašnu na kutiju, iako ona i ovako izgleda sasvim ok.
Uzela sam liko (još zvanu rafija) i zavezala.





I kutija iznenađenja je gotova i čeka novog vlasnika

1 komentar: