ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Kozmeticka torbica

Dragi moji blogeri i blogerice

Odlučila sam s vama podjeliti nešto što sam jučer napravila. Istražujući prostranstva internetna naišla sam na inspiraciju

Radi se o kozmetičkoj torbici koju sam ručno sašila. A zaista nije teško

Dakle, treba nam neka tkanina sa uzorkom (a može i bez) i još jedna lagana koja će biti postava, obje dimenzija cca 35x35 cm, patentni zatvarač duljine 15 cm (ja sam ga skinila sa starih traperica), te naravno šakice, igla, konac i neko ravnalo za mjerenje i olovka za bilježenje

(slike su mi strašno loše ispale ovaj put )

Moje tkanine su obje lanene, slučajno sam imala taj materijal. Bijelo plave prugice će biti s vanjske strane, crno će biti podstava.





Šablona (moje dijelo i izmišljotina )



Dakle, obje tkanine označimo i izrežemo po šabloni.



Postavimo ih tako da su nam strane koje će biti vanjske unutra, poklopljene. Pričvrstimo ih pribadačama ili zihericama (ja više volim ziherice - ne mogu se ubost dok radim ) i šivamo po označenom rubu.





Šivamo tako da nam ostane jedna strana otvorena, kroz nju izvlačimo i okrećemo tkaninu. Kod mene je to gornji (uži) kraj.





Tkaninu smo izvukli. Rub koji nam je ostao otvoren uvlačimo prema unutra, pričvrstimo zihericama i zašivamo ga.



Od ostataka tkanine po želji možemo napraviti ručkicu za torbicu.
Trebaju nam 2 komada dimenzija 16x5 cm. Zašijemo ih na isti način, tj. naopako pa preokrenemo.





Sad slijedi spajanje. Svatko tko išta zna o šivanju zaključit će da sam napravila glupost - i bit će u pravu. Uglavnom, da ne duljim previše, potrebno je samo sašiti stranice zajedno. Tkaninu okrenemo tako da nam je podstava s vanjske strane. Zbog moje gluposti () šivamo tako da tkanine držimo jednu pored druge i zašivamo prugastu tkaninu. Na jednu užu stranu pri šivanju ubacimo i ručku. Kada zašijemo strane potrebno je još samo patent zašiti. Nadam se da će slike malo bolje pokazati ono što ja neuspješno pokušavam objasnit





Nema komentara:

Objavi komentar