utorak, 16. kolovoza 2011.

Buket od krep papira

Neki dan sam napravila mali buket od krep papira i užasno mi se sviđa pa sam odlučila napraviti još jedan.

Potrebno:
- krep papir (bijeli)
- dekorativna mrežica (u boji po izboru)
- lijepilo
- škare
- sitne perlice
- silk
- cijećarska žica
- cvijećarska traka
- listovi za konfete

Moj krep papir je dimenzija 200x50 cm a ja ga režem na komade 10x50 cm i zapravo ga presavijam po pola (na 5x50 cm) jer je malo tanji, tj. da se ne podere. Potrebno nam je 11 komada. Isto tako dekorativnu mrežu izrežemo na 11 komada 5x50 cm. Mrežicu na par mjesta zalijepimo na krep papir jer je tako lakše raditi s njom.

Cvjećarska žica je duga - isto tako nekih 50 cm, a s obzirom da mi nije potrebna tolika režem je na 3 dijela, 16-17 cm svaki. Žicu presavinem s jedne strane (cca. 3-4 cm) i u nju postavim slijepljeni krep i mrežicu.

Počinjem s namotavanjem. Nakon nekoliko namotaja počinjem sa zakretanjem. Kako idem u krug oko žice ujedno zakrećem (uvrćem) krep papir tako da pupoljak napokon poprima oblik ruže. U slučaju da ne shvaćate postupak, predlažem da pregledate neke videe na youtube, evo ja prilažem jedan - http://www.youtube.com/watch?v=KSafZ2Se6bM
Mrežica koja se nalazi samo s jedne strane daje zanimljiv detalj na cvijetu. Cijelo vrijeme dok namotavam, kod svakog recimo drugog uvrtanja kapnem kap lijepila da bi se cvijet čvrsto držao.




Kada završim dno cvijeta i žicu umotam u cvijećarsku traku. Na isti način napravimojoš 10 cvjetova.


Perlice nižem na silk i pravim kvržice da ih zadržim na mjestu. Ja sam napravila 2.

Na kraju spojimo cvijetove i omotamo ih cvijećarskom trakom. Dodamo silk s perlicama (također umotamo) i za kraj 2 lista za revere i umotamo ih u traku.



Eto, vječni buket je gotov i izgleda prekrasno Smile
Imam jedno pitanje, prvotna zamisao mi je bila napraviti buket od tuceta (12) ruža - no kaže se da se parni broj cvijetova nosi na groblje a neparni se daje osobi. A što onda s tucetom? Ja sam jednom recimo dobila buket od 12 ruža...

Nema komentara:

Objavi komentar