ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Foto cestitka u obliku harmonike

Još uvijek sam zapela na onim fotografijama što sam ih razvila. Stvar je u tome da sam ih razvila nekoliko duplih da bi ih dala mlađoj sestri. No problem je u tome da je ona pomalo nemarna i da joj samo dam slike završile bi ko zna gdje i u ko zna kojem stanju pa sam ja odlučila napravit recimo neku kao foto čestitku koju bi ona sigurno (bar se nadam ) čuvala.

Potreban nam je hamer papir - A3 veličine u boji po izboru, ukrasna traka duljine cca 80 cm, karton dimenzija cca. 35x25 cm, ukrasni papir (ja koristim peglane vrećice umjesto papira), škare, ljepilo i naravno, fotografije.



Od hamer papira izrežemo 2 trake dimenzija 45x16 cm.



Presavinemo jednu po pola i svaku dobivenu stranicu još jednom po pola. Isto ponovimo sa drugim komadom hamera i dobijemo sljedeće.





Sada ih jednostavno spojimo tako da na jednu stranicu nanesemo lijepila i spojimo s drugom. Kao što se može prmjetiti, meni je ponestalo lijepila pa sam se poslužila dvostranom lijepljivom trakom





Sada od onog komada kartona napravimo 2 dimenzija 11,5x16,5 cm. To će biti stranice čestitke. Ja sam te komade oblijepila zelenim papirom jer su vrećice koje koristim ispale pomalo prozirne pa da se u pozadini vidi zelena boja umjesto kartona.



I konačno, s jedne strane polijepimo ukrasni papir.





Na jedan na sredinu polijepimo dvostranu lijepljivu traku te na njega centriramo i pričvrstimo ukrasnu traku.





Preko toga cijelom dužinom polijepimo opet lijepljivu traku te zalijepimo harmoniku.





Na gornju, nepolijepljenu stranu harmonike zalijepimo drugu stranu čestike.



I konačno, polijepimo slike te po želji ukrasimo unutrašnjost







Nadam se da vam se sviđa

Nema komentara:

Objavi komentar