ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Srce za Majcin dan

Majčin dan je ovaj vikend
Zašto ne razveseliti majku na neki kreativan način?

Potrebno nam je malo kartona u boji, lijepilo, dekorativni papir, ukrasna traka i čačkalice ili drveni štapići za ražnjiće. I šablona srca različitih veličina.



Šablonu srca možete naći na netu ili ga nacrtati sami.



Prvo na stražnju stranu srca zalijepimo čačkalicu običnim lijepilom za papir.



Na stražnju stranu drugog srca pričvrstimo ukrasnu traku. Okrenemo ga i zavežemo najobičniju mašnu s prednje strane.





Još samo odrežemo višak trake, te polijepimo 2 srca zajedno.



Napravit ćemo još jedno srce. Ja sam uzela žuti hamer i male komadiće peglanih vrećica. Male komade vrećica sam savinula po pola i iz njih izrezala srca. Dobila sam srce i okvir. (ne vidi se dobro zbog svijetla )



Izrezala sam ih dosta u zelenoj, plavoj i crvenoj boji. I sve sam ih polijepila na srca.



Na kraju opet srca slijepimo skupa sa štapićem i to je to.



Nema komentara:

Objavi komentar