ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Rodjendanska cestitka

Sestra mi je neki dan imala rođendan i uz poklon koji sam pripremila bilo je potrebno napisati par riječi u čestitku... A koji bolji način postoji da pokažem da mi je stalo nego napravit čestitku sama i još napisati nešto od srca...
Potrebno nam je malo hamer papira u dvije slične boje i komad ukrasne trake duljine cca 35 cm. Ja sam se odlučila za smeđe nijanse jer je poklon bio umotan u smeđi ukrasni papir, vi slobodno odaberite boju po svojoj želji 
Izrežemo komad hamera (tamniji) dimenzija 14x20 cm te ga presavinemo po pola.






Od svijetlijeg hamera izrežemo komad 12,5x6 cm.


Uz duži rub sa jedne strane polijepimo ukrasnu traku te svežemo s druge strane mali čvor te odrežemo višak.





I naravno, sve to polijepimo na prednju stranu čestitke.



Od tamnijeg hamera izrežemo manji krug, a od svijetlijeg malo veći. Na manji napišemo HAPPY, a na veći BIRTHDAY.






I naravno - zadnji korak, neobavezan. Od svijetlijeg hamera izrezala sam komad dimenzija približno 13x9 cm i polijepila ga na unutrašnjost jer mi je ova čokoladne smeđa pretamna da bih mogla pisati po njoj.




I to je to. Nadam se da vam se bar malo sviđa  
Ja bih najradije promjenila boje u recimo zelenu, crvenu i zutu - zive i jake boje, danas kad gledam ovu cestitku izgleda mi pomalo jadno :)

Nema komentara:

Objavi komentar