ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Svijecnjaci od das mase

Nekako sam se ulijenila zadnje vrijeme, ali evo napokon nešto novo

Na jednom forumu vidjela sam da je jedna djevojka ovo napravila pa mi se učinilo zgodno pokazat vam.

Das masa je masa za modeliranje koja pomalo podsjeća na glinu, ali moje skromno mišljenje je da je bolja. Evo i nekoliko informacija pa sami odlučite. Dolazi u bijeloj i terakota boji. Ja sam zabunom uzela terakotu, ali nije važno Da bi das masa očvrsnula dovoljno ju je ostaviti 24 sata na zraku da se osuši. Vrlo je črvsta, meni je neki dan jedan komad od das mase ispao iz ruke i uopće nije ni napukao

Dakle, potrebna nam je das masa (cca 35 kn/kg - ja sam napravila 4 svijećanjaka od cca 1/3 tog kilograma), nož, čaša i neki valjak za valjanje. Ja nisam uzela drveni kuhinjski već pjenu za brijanje koja će isto poslužit



Odrežemo mali komad das mase i pritiskujemo ga rukama da bi postao elastičan. Kada postane dovoljno elastičan razvaljamo ga. Debljina nek bude cca 3 mm. Dovoljno tanko da se brzo osuši, a opet dovoljno debelo da ne puca kad ga razvaljamo.









Postavimo čašu na sredinu te na udaljenosti od nekoliko centimetara od nje izrežemo kavdrat od mase.





Čašu okrenemo tako da joj je dno gore te je stavimo u stranu. Kvadrat od das mase "odlijepimo" i postavimo na dno čaše. Možemo je ostaviti tako te kad se osuši dobiti svijećnjak u obliku zdijele ili malo pritisnuti masu oko čaše da bi više dobila oblik dna čaše. Ja sam se odlučila za drugu opciju.





Das masu ostavimo da se suši 24 sata. Ako je masa malo deblja možda će joj trebati malo više, ali to se vidi da je masa još vlažna.





Kada se masa osušila jednostavno probudimo djete u sebi i bojamo je
Opet, nije obavezno bojati je, ali sama suha das masa ima neugodan miris (nemam pojma zašto) ali nakon bojanja on u potpunosti nestaje.











Nema komentara:

Objavi komentar