utorak, 16. kolovoza 2011.

Pernica od starog trapera

Ovih dana pripremam se za prijemni za faks i sva sam pomalo u nekom kaosu
Zaključila sam da nemam neku pernicu niti išta slično, već da olovke, kemijske i slično držim svuda oko sebe
Da to ne bi ostalo tako odlučila sam napravit pernicu od starih traperica i pokazat vam postupak
Ja naravno nemam šivaču mašinu pa je ovo što ćete vidjeti izvedeno ručno

Potrebno:
stare traperice
patentni zatvarač (duljine cca 21 cm)

Alat:
škarice
igla
konac

Postupak:

Na komadu trapera s unutanje strane iscrtamo shemu pa izrežemo. Ja sam označila na slici dužine, ali ako netko slučajno ne kuži, ne vidi ili nešto treće, nek slobodno kaže, nacrtat ću



Šivamo sa unutrašnje strane
(slika govori više od riječi ).





Kada završimo tu stranu prelazimo na šivanje patenta. Patent ćemo zašiti duž zaobljene strane. Prvo cijelu stranu savinemo i pričvrstimo pribadačama.









Kada je patent zašiven ostaju nam dvije rupe.





Njih također zašijemo sa unutrašnje strane. I dobijemo osnovu naše pernice.





Naravno, opet da to ne bi ostalo tako jednostavno ja sam odlučila narančastim koncem za vez zašiti mini džep istih traperica.







I gotovo.









1 komentar: