utorak, 16. kolovoza 2011.

Brzi proljetni svijecnjak

Ne znam što ima u tim svijećnjacima ali ja ih jednostavno obožavam i moram ih imat.
Evo jedne stvarno brzinske ideje (i izvedbe). Potrebna vam je obična čaša, nekoliko tankih savitljivih grančica, tanka žica (ili konac) i cvijetovi.
Čašu svi imamo, grančice je lako ubrati, sve u svemu - sve ovo me koštalo ravno nula kuna Cool
Dakle, sve što treba napraviti je uzeti grančicu, omotati je oko čaše i zavezati (žicom ili koncem) na 2 mjesta - početku i kraju naravno.

Napraviti nekoliko komada, sve ih (od najvećeg prema najmanjeg) pogurati lagano prema gore jer je čaša gore najšira da bi napeto stajali. I samo još spojeve zamaskirati cvijetićima.

TA-DA!
Meni je baš slatko Smile

Naravno, ako želite da traje vječno morat ćete kupiti umjetno cvijeće, primjerice ono za revere.

1 komentar:

  1. Sa velim zanimanjem sam pratila sve što radiš i na "crafts blogeru" i jako mi je drago da si odlučila preseliti na domenu blogspot! Pratim i dalje :)))
    Svjećnjak je još jedna u nizu odličnih ideja!

    OdgovoriIzbriši