ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Jednostavna Bozicna cestitka

Božični praznici se polako ali sigurno bliže. A ja ne mogu odolit da vam pokažem kako napraviti jednu jednostavnu čestitku.

Potrebno nam je nekoliko komada hamer papira. 2 bijela komada dimenzija 13x26 i 8x8 cm. Ostala 2 komada su obični bijeli hameri lagano poprskani zlanim sprejem. Njihove dimenzije su 12,5x12,5 i 7,5x7,5 cm.



Isto nam tako trebaju neki manji (otpadni) komadi hamera u boji - zeleni i smeđi.
Ja imam i jedan otpadni mali komad nekog zelenog vlaknastog papira kojeg ću zalijepiti za ovaj svijetliji, zgodno izgleda, ima lijepu teksturu.



Zeleni hamer će biti bor. Nije potrebno komplicirati, dovoljno je nacrtati trokut. Ja sam nacrtala trokut, preko nalijepila navedeni zeleni vlaknasti papir i izrezala.
Od smeđeg komada izrezala sam podnožje bora.





Sve spojimo. Nakon toga izrežemo nekoliko komada zlatne špagice i polijepimo ih tako da izgledaju kao da omataju bor.







Veliki bijeli hamer presavinemo po pola i na njega nalijepimo veliki zlatni.



Na manji bijeli hamer nalijepimo manji zlatni, te na njih bor.



I sada na stražnju stranu nanesemo lijepilo. Ja sam postavila UHU "jastučiće" ja dobijem 3D izgled, iako to nije nužno.



I naravno, sve to zalijepimo.

Nema komentara:

Objavi komentar